2017 m. balandžio 11 d., antradienis

Pavasario garsai ir vaizdai

Jau porą savaičių jaučiuosi taip, tarsi mane būtų kas apglėbęs pavasario šiluma ir įkvėpimu. Nors dar prieš valandėlę lijo, dabar stebiu nuostabius cukraus vatos debesis ir šviesiai mėlyną dangų, o netrukus, esu tikra, mane ir vėl nustebins saulėlydis. Žmonės, pavasaris daro stebuklus, ar matot? Esu visiškai tikra, kad jis kur nors nuošaliam kaimely, tingiai įsitaisęs po medžiu, mėgaujasi saulės spinduliais ir karts nuo karto mosteli burtų lazdele, suteikdamas šiam pasauliui džiaugsmo. Pavasari, kad ir kur Tu esi, ačiū!

Šiandien pasistengsiu jums perduoti kuo daugiau tų spring vibes, kurie mane taip džiugina. Ir kaip geriau tai padaryti, jei ne į pagalbą pasitelkiant muziką ir paveikslėlius? Na, aš ne tokia talentinga kaip M. K. Čiurlionis, kad pati ir tapyčiau, ir kurčiau muziką, tačiau yra daug talentingų žmonių, kurių dainos man suteikia visą puokštę įvairiausių emocijų, o ir žmonių internete, kurie dalijasi gražiais paveikslėliais, apstu. Tai ko laukiam? Žingsniuojam į pavasarį...

Mimicking Birds - Burning Stars





                                                                                        Le Couleur - Femme
Allah-Las - Catamaran
                                                                            Snowmine - Let Me In
              





                   


      

                   

Safe Word - Moonlight


                   





       






                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Grizzly Bear - Two Weeks
                                                                             












                                           Flower Boy - Lemonade


  Linkiu, kad jūsų pavasaris būtų pripildytas juoko, saulės spindulių,
pozityvių minčių ir, žinoma, nuostabių vaizdų bei garsų! 
Greit susitiksim. Su meile, Gabrielė 









4 komentarai:

  1. kokios nuostabios dainos! ačiū tau, man kaip tik labai trūko ko nors naujo savo grojaraštyje:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Į mano vienišą vakarą tavo muzikinės rekomendacijos įneš spalvų! Ačiū, tu šaunuolė :)

    AtsakytiPanaikinti